Майстерня гуманності

4
Які риси має виховувати в собі сучасний справжній Учитель, щоби бути на передовій навчально-виховного процесу, щоби донести своїм вихованцям глибинний духовний зміст існування будь-якої особистості? Яким має бути світогляд, громадська позиція та соціальна роль сучасного Учителя, щоби його учні зростали духовно багатими гуманними людьми? На ці та інші питання шукають та знаходять відповідь учителі Луцької гімназії №21 імені Михайла Кравчука.
15 березня було проведено чергове заняття міської опорної школи «Творче мислення як поштовх до розкриття особистості методами гуманної педагогіки». В ході якого висвітлювалось питання: «Як любити дітей? Гуманно – особистісний підхід до дітей. Роздуми Шалви Олександровича Амонашвілі.»
Учасники мали можливість ознайомитися з досвідом робити закладу, який був презентований керівником опорної школи Карпук Н.Є.
Викликала активну зацікавленість присутніх практична частина заняття, де кожен педагог мав можливість висловити свої роздуми з цієї актуальної теми.
Наприкінці заняття усі учасники спільно дійшли висновку, що відносини «вчитель — учень» полягають у тому, що «дитина може все, а вчитель повинен сам вірити в цю формулу і вселяти її дитині».

Гребенюк Н.Е., голова предметної комісії вчителів початкових класів.